מבית דרכי הוראה לרבנים

הרב מסייע כבר ב"שבעה"

כבר למחרת בבוקר, התקשר אליי גיסי ואמר שקהילה קדושה באחד המקומות בארץ מחפשת רב ושאל האם אני מעוניין. אמרתי שאשאל את מורי ורבי. הרב חשב ושאל האם נסעתי לקבר של הרב זצ"ל, והשבתי שכן. הוא אמר לי לקבל את ההצעה

מתוך הספר

אביהם של ישראל חלק חמישי

תגיות:

בשבוע ה"שבעה" של הרב זצ"ל הייתי בשיעור של מורי ורבי, שהוא צדיק מקובל ומפורסם, והרב אמר בשיעור שכדאי ללכת וללמוד תורה ב"שבעה" על הקבר הטרי וזה עושה נחת רוח מאוד גדולה לנשמת הצדיק. הרב הוסיף שהצדיק לא נשאר חייב ומחזיר טובה למי שעושה לו נחת רוח, אבל כמובן שזאת לא הסיבה להליכה, אלא כדי להחזיר טובה על כל מה שהרב עזר לנו וכן לגמול חסד של אמת.

ביום חמישי בלילה הלכתי לקברו הטרי של הרב מרדכי אליהו ולמדתי שם את הזוהר הקדוש ואת כל האור החיים הקדוש על פרשת השבוע והתפללתי על עם ישראל ועל הגאולה.

כבר למחרת בבוקר, התקשר אליי גיסי ואמר שקהילה קדושה באחד המקומות בארץ מחפשת רב ושאל האם אני מעוניין. אמרתי שאשאל את מורי ורבי. הרב חשב ושאל האם נסעתי לקבר של הרב זצ"ל, והשבתי שכן. הוא אמר לי לקבל את ההצעה.

ואכן, העניינים הסתדרו היטב ואנחנו ב"ה ממשיכים את דרכו של הרב לנסות לעזור לעם ישראל לחזור לאביהם שבשמים.

מעניין הדבר, שהגרעין התורני שבמסגרתו אני פועל, עשה את כל פעילותו בברכתו ועל-פי עצותיו של הרב זצ"ל.

שלח במייל
שלח בוואטסאפ
שתף בפייסבוק
צייץ בטוויטר

אולי יעניין אותך גם:

סיפורים נוספים

תורה

הלכה למעשה

באחד משיעורי הרב פונה אליו אחד המשתתפים: כבוד הרב אומר דברים שאין בהם טעם, כי מה לפירורים של חמץ ולספרים? אין אלו אלא דברי חסידות בעלמא ותו לא, וכי מי אוכל פירור שנמצא בספר?!

מצודתו פרוסה בכל תפוצות הגולה

"ואל תקרב אל פתח ביתה"!

כשהיה הרב באחת הקהילות הגדולות בארצות הברית, בא יהודי חשוב והזמין אותו להשתתף בברית מילה שהוא עורך לבנו, ואף כיבד את הרב שישמש סנדק וימולו את הרך הנולד על ברכיו.

דן דין אמת

רחום בדין

בשבתו לדון, היה הרב מקפיד על יחס נאות ואנושי כלפי בעלי הדין המתייצבים בפני הדיינים. תמיד זכר והדגיש, כי לכל אדם יש צרכים ורגשות וצריכים להתחשב בהם.

ענווה

מגיע לי!

הלך האב והביא את בנו אל הרב. הסתכל הרב על הילד, נגע במקום הנפוח ואמר לו: אין לך כלום. אין לך שום דבר. לא צריך ניתוח. לך הביתה… חזרו האב ובנו לביתם, ובאמת לאחר יומיים הנפיחות עברה ולא נותר ממנה כלום. הכול עבר בלי שום ניתוח.

נקיות

ניצל מדג

בדיעבד התברר לי שכבוד הרב לא אוכל טונה בכלל, רק סרדינים שרואים את הקשקשים שלהם ואין שום חשש שמא התערב כריש במקום טונה בתוך הקופסא, בלי שום אפשרות לזהות את הטעות..

אתר הרב מרדכי אליהו

חפש סרטון, סיפור, או שיעור

צור קשר

מעוניינים לשלוח חומר על הרב? או להשתתף בהפצת תורתו במגוון ערוצים? תוכלו ליצור עימנו קשר בטופס זה