מבית דרכי הוראה לרבנים

יש שכר לפעולתו

הרבנית סיפרה לנו שבכל יום הרב מתפלל על הבת שלנו, גם כשהוא-בבית החולים. זה ממש הדהים אותנו. איך אדם כל כך סובל ועדיין חושב על צערם של אחרים!

מתוך הספר

אביהם של ישראל חלק חמישי

כשהבת שלי הייתה חולה, הרב זצ"ל היה מתפלל לרפואתה. צריך להבין שכאשר הרב היה מאושפז בטיפול נמרץ בבית-חולים, מצבו היה לפעמים כל כך קשה עד כדי כך שהרופאים היו מתפלאים על כך שהוא לא מתאונן על מצבו ועל כאביו. אולי כי הוא היה עסוק בלנסות לרפא את כאבם של אחרים. כמונו, למשל.

בוקר אחד התקשרה אלינו הרבנית שתחיה כבר בשעה 08:00 ושאלה מה שלום הבת שלנו. היא סיפרה שהרב בבית-החולים שאל לשלומה של הבת. אמרנו לה שהרב לא יטריד עצמו בנו, כי הוא צריך ישועות לעצמו. הרבנית סיפרה לנו שבכל יום הרב מתפלל על הבת שלנו, גם כשהוא-בבית החולים. זה ממש הדהים אותנו. איך אדם כל כך סובל ועדיין חושב על צערם של אחרים.

בכל מקרה, הבנתי שביום הזה יקרה משהו מיוחד, וחיכיתי לראות מה ילד יום.

ובאמת, באותו היום הבת שלנו עשתה בדיקת MRI, וכבר בשעה 11:00 היא קיבלה תשובה ששימחה אותנו מאוד. מייד אשתי הלכה לבשר לרבנית על התוצאה החיובית, שתבשר לרב שיש ישועות, שיש שכר לפעולתו.
(ר' עזרא ברנע, חזן בית-הכנסת "היכל יעקב")

שלח במייל
שלח בוואטסאפ
שתף בפייסבוק
צייץ בטוויטר

אולי יעניין אותך גם:

סיפורים נוספים

טהרה

היכל הנגינה קרוב להיכל התשובה

התחלתי לראות את ברכת הרב פועלת. לאחר כמה זמן הם אמרו לי: אנחנו מניחים תפילין בכל יום. כך לאט לאט החלו שני התלמידים הללו לקיים מצוות ולשמוע שיעורי תורה. גם היום הם הולכים יחד, האחד חזן מבוקש עטור זקן, והשני תמיד מלווה אותו בקולו הנאה…

תורה

רבע ושליש של בלוק קרח שהמיסו את הלב

המסר האדיר שקיבל המוכר קרח : מי שמכבד את אשתו – סופו להתעשר… הדברים הללו עשו רושם רב על מוכר הקרח, שראה את הכבוד שנוהג הרב באשתו למרות שהיה מדובר בפרוטות, והוא זכר אותם שנים רבות…

סיפורים מהעולם הבא

אלפי מנורות של אור

לאחר מכן באו אלי שני אנשים מאירי פנים ביותר ואמרו לי: "אנחנו לא רוצים לראות אותך פה בעולם העליון. אנחנו רוצים לראות אותך שמח במירון. רוקד כמו שאתה רגיל לעשות כל שנה. לך רד לעולם הזה". באותו רגע בדיוק נתן לי ד"ר בוריס את מכת החשמל השביעית, לפי בקשתו של אחי, והתעוררתי…

רוח הקודש

הניתוח התבטל, החולה בריא ושלם

חתני התקשר אלי בבקשה שאשאל את הרב זצ"ל מה לעשות. תשובת הרב הייתה כי אין צורך בניתוח. הילד יצא מייד בריא מבית-החולים. ירדתי מהמשרד ותוך דקות הייתי בבית-החולים, שם אני רואה את הנכד רץ ומשחק במסדרון. כשראה אותי הנכד הוא אמר לי: שלחו אותנו הביתה.

דן דין אמת

לראות מאחורי המילים

כשישבתי בבית הדין, תבע אדם אחד מוסד גדול. טענתו היתה, שהמוסד שילם לו עבור אמירת קדישים לנפטרים גלמודים,

אתר הרב מרדכי אליהו

חפש סרטון, סיפור, או שיעור

צור קשר

מעוניינים לשלוח חומר על הרב? או להשתתף בהפצת תורתו במגוון ערוצים? תוכלו ליצור עימנו קשר בטופס זה