מבית דרכי הוראה לרבנים

עֲקִיבָא נִחַמְתָּנוּ, עֲקִיבָא נִחַמְתָּנוּ

באותו שבוע הרב הגיע לנחם, וזו הייתה שעת השיא של כל ה"שבעה". לא היה מי שניחם אותנו ונתן לנו הרגשה טובה כמו הרב והרבנית תליט"א תבדל"א!

מתוך הספר

אביהם של ישראל חלק חמישי

בנושא:

אבי ז"ל נפטר במוצאי-שבת. הטלפון הראשון למחרת בבוקר היה של הרב מרדכי אליהו זצ"ל, שמסר לנו דברי ניחומים. מאוחר יותר סיפרו לי העוזרים שלו, שבאותו היום הרב היה צריך לעבור בדיקות, והוא חשש שאחר כך לא ירגיש טוב ולא יוכל להתקשר – לכן התקשר מייד בבוקר.

מאוחר יותר באותו שבוע הרב הגיע לנחם, וזו הייתה שעת השיא של כל ה"שבעה". לא היה מי שניחם אותנו ונתן לנו הרגשה טובה כמו הרב והרבנית תליט"א תבדל"א.

באותה שעה ביקשנו מהרב שיתפלל על אמי שתתחזק ותחזיק מעמד, והוא אמר: "מי אני שאתפלל על אמכם? אביכם נמצא ליד כיסא הכבוד – הוא יתפלל".

שלח במייל
שלח בוואטסאפ
שתף בפייסבוק
צייץ בטוויטר

אולי יעניין אותך גם:

סיפורים נוספים

תורה

מספר ר' ישראל טוויל, חזן בבית-הכנסת היכל יעקב

איך מרן הרב הגיב לכך שהציעו לעשות ספר שלם רק מהשאלות שנשאל בדרכו לביתו? היחס המדהים של מרן הרב לילדים קטנים גם בשאלות שנראות כמגוחכות – היחס שהעניק מרן לאותם ילדים הותיר בליבם רושם לדורות

סיפורים מהעולם הבא

אלפי מנורות של אור

לאחר מכן באו אלי שני אנשים מאירי פנים ביותר ואמרו לי: "אנחנו לא רוצים לראות אותך פה בעולם העליון. אנחנו רוצים לראות אותך שמח במירון. רוקד כמו שאתה רגיל לעשות כל שנה. לך רד לעולם הזה". באותו רגע בדיוק נתן לי ד"ר בוריס את מכת החשמל השביעית, לפי בקשתו של אחי, והתעוררתי…

ענווה

מגיע לי!

הלך האב והביא את בנו אל הרב. הסתכל הרב על הילד, נגע במקום הנפוח ואמר לו: אין לך כלום. אין לך שום דבר. לא צריך ניתוח. לך הביתה… חזרו האב ובנו לביתם, ובאמת לאחר יומיים הנפיחות עברה ולא נותר ממנה כלום. הכול עבר בלי שום ניתוח.

שנות בחרותו

אוהב את התוכחות

בתקופה שהרב למד בישיבת 'פורת יוסף' היה חכם זקן ושמו רבי אברהם ענתבי-סקא זצ"ל,

דן דין אמת

אלוקים ניצב בעדת א-ל

באחד הימים, לפני שפתחו בדיון בבית הדין, שאל אחד הדיינים את הרב לפשרה של התפילה שהוא אומר מתוך הכתב בכל יום.

אתר הרב מרדכי אליהו

חפש סרטון, סיפור, או שיעור

צור קשר

מעוניינים לשלוח חומר על הרב? או להשתתף בהפצת תורתו במגוון ערוצים? תוכלו ליצור עימנו קשר בטופס זה