מבית דרכי הוראה לרבנים

יש שכר לפעולתו

הרבנית סיפרה לנו שבכל יום הרב מתפלל על הבת שלנו, גם כשהוא-בבית החולים. זה ממש הדהים אותנו. איך אדם כל כך סובל ועדיין חושב על צערם של אחרים!

מתוך הספר

אביהם של ישראל חלק חמישי

כשהבת שלי הייתה חולה, הרב זצ"ל היה מתפלל לרפואתה. צריך להבין שכאשר הרב היה מאושפז בטיפול נמרץ בבית-חולים, מצבו היה לפעמים כל כך קשה עד כדי כך שהרופאים היו מתפלאים על כך שהוא לא מתאונן על מצבו ועל כאביו. אולי כי הוא היה עסוק בלנסות לרפא את כאבם של אחרים. כמונו, למשל.

בוקר אחד התקשרה אלינו הרבנית שתחיה כבר בשעה 08:00 ושאלה מה שלום הבת שלנו. היא סיפרה שהרב בבית-החולים שאל לשלומה של הבת. אמרנו לה שהרב לא יטריד עצמו בנו, כי הוא צריך ישועות לעצמו. הרבנית סיפרה לנו שבכל יום הרב מתפלל על הבת שלנו, גם כשהוא-בבית החולים. זה ממש הדהים אותנו. איך אדם כל כך סובל ועדיין חושב על צערם של אחרים.

בכל מקרה, הבנתי שביום הזה יקרה משהו מיוחד, וחיכיתי לראות מה ילד יום.

ובאמת, באותו היום הבת שלנו עשתה בדיקת MRI, וכבר בשעה 11:00 היא קיבלה תשובה ששימחה אותנו מאוד. מייד אשתי הלכה לבשר לרבנית על התוצאה החיובית, שתבשר לרב שיש ישועות, שיש שכר לפעולתו.
(ר' עזרא ברנע, חזן בית-הכנסת "היכל יעקב")

שלח במייל
שלח בוואטסאפ
שתף בפייסבוק
צייץ בטוויטר

אולי יעניין אותך גם:

סיפורים נוספים

תורה

מסירות נפש לתורה

ואז אמר הרב לרופא: "חטאתי, עוויתי ופשעתי שלמדתי תורה ולא הלכתי לרופא מוקדם יותר".

זריזות

יבוא שלום

בבוקר קמתי, ובמקום לנסוע ישר לבית-הכנסת החלטתי לעשות סיבוב ליד ביתו של כבוד הרב. כאשר ראיתי את מכוניתו של הרב בחנייה, עליתי לביתו. כאשר הרב ראה אותי, הוא צחק צחוק גדול ופניו האירו…

תורה

מספר ר' ישראל טוויל, חזן בבית-הכנסת היכל יעקב

איך מרן הרב הגיב לכך שהציעו לעשות ספר שלם רק מהשאלות שנשאל בדרכו לביתו? היחס המדהים של מרן הרב לילדים קטנים גם בשאלות שנראות כמגוחכות – היחס שהעניק מרן לאותם ילדים הותיר בליבם רושם לדורות

הרב הראשי לישראל

הבשר שהוחלף בטעות

סיפור דומה סיפר יהודי ששימש כמשגיח בבית המלון 'קיסר' בירושלים:

פרקי ילדות

מה יש לילד לעשות עם בלוק קרח?…

כאשר גבר העוני בירושלים, היו צריכים ממש מסירות נפש כדי לשלוח ילדים ללמוד תורה, כי הורים רבים נאלצו להשתמש בילדיהם לעזרה בפרנסה.

אתר הרב מרדכי אליהו

חפש סרטון, סיפור, או שיעור

צור קשר

מעוניינים לשלוח חומר על הרב? או להשתתף בהפצת תורתו במגוון ערוצים? תוכלו ליצור עימנו קשר בטופס זה