מבית דרכי הוראה לרבנים

כפרה בלי תופעות לוואי

ביקשתי ברכה מהרב, והוא אמר לה לעשות כפרה עם כסף לפני הטיפול. היא עשתה כך, והתקשרה כבר למחרת כדי להודיע בתדהמה שהפעם עברה את הטיפול ללא תופעת לוואי בכלל. ברוך ה', עברו מאז כמה שנים, הרבה תפילות וברכות מהרב זצ"ל, והיא נרפאה!

מתוך הספר

אביהם של ישראל חלק חמישי

אצל אחותי גילו את המחלה הנוראה. ברגע שנודע לה שהרופאים מודאגים בקשר למצבה, התקשרה אלי וביקשה שאעביר את שמה לרב זצ"ל. התקשרתי לרב מייד, והוא אמר שהוא יעשה לה פדיון נפש, ושאתקשר לפני חצות להזכיר לו, וכך עשיתי.

הרב אמר לי שבבוקר אתקשר שוב. כשהתקשרתי אמר לי הרב שהוא מברך אותה לרפואה שלמה. לפי תשובתו הבנתי שכנראה יש בסיס לחששות הרופאים. ואכן, ביום ראשון התבשרה אחותי שמצאו אצלה גידול והם מתחילים בטיפולים. לפני הטיפול השני, התקשרה ואמרה שהיא מפחדת מאוד, כי לאחר הטיפול הראשון היו לה תופעות לוואי חמורות מאוד והיא הרגישה שאין לה כוח לעבור טיפול נוסף.

ביקשתי ברכה מהרב, והוא אמר לה לעשות כפרה עם כסף לפני הטיפול. היא עשתה כך, והתקשרה כבר למחרת כדי להודיע בתדהמה שהפעם עברה את הטיפול ללא תופעת לוואי בכלל. ברוך ה', עברו מאז כמה שנים, הרבה תפילות וברכות מהרב זצ"ל, והיא נרפאה.
(נעמי קנובל, המזכירה של הרב)

שלח במייל
שלח בוואטסאפ
שתף בפייסבוק
צייץ בטוויטר

אולי יעניין אותך גם:

סיפורים נוספים

ענווה

פוסק שאין לפסוק כמותו

עברו כמה ימים, הטלפון מצלצל בביתנו, ומעבר לקו: "מדבר מרדכי אליהו". מובן מאליו שלא העליתי על דעתי שמדובר בכבוד הרב. מאחר שציפיתי לשמוע מה בפיו של הדובר, הבין הרב שאינני קולטת שהוא זה המדבר אלי, ושוב אמר: "מרדכי אליהו מדבר". המתנתי שוב לבאות, ואז ציין רבנו: "הרב מנחם בורשטיין נמצא לידי". רק אז הבנתי שהרב אליהו הוא הדובר אלי ושאלתי אם אני מדברת עם כבוד הרב בכבודו ובעצמו…

רוח הקודש

ברכה מדויקת

לאחר זמן מה, התרחש נס גדול לבננו. הוא נפל לבריכה עם בגדיו, וחבר בכיתה א' משך אותו והעלהו מן המים. רק אז הבנתי את פשר מילות הברכה הקצרות והמדויקות, ברוח קודשו של מורנו ורבנו הרב זצ"ל.

תורה

לכל תשובה שאלה

אמרתי לו לכתוב את השאלות שלו על דף, לבוא לשיעור ולראות האם אחרי השיעור יישארו לו שאלות או רק תשובות. חברי עשה כך, ובאמת אחרי השיעור הוא הוציא את דף השאלות וראה שעל כל שאלותיו היו לו תשובות. זה היה מפליא.

קדושה

אברהם ושרה לא מתאימים

עמדנו שנינו נבוכים. לתשובה הזאת לא ציפינו. שאלנו אותו מה עושים במקרה כזה, וסוף-סוף סבא חייך ואמר: רגע, אני רוצה לבדוק משהו. לאחר כמה רגעים אמר לנו סבא: בדקתי את השמות של אברהם ושרה, ומצאתי שלפי הספר והחשבונות האלה, גם ביניהם אין התאמה.

אתר הרב מרדכי אליהו

חפש סרטון, סיפור, או שיעור

צור קשר

מעוניינים לשלוח חומר על הרב? או להשתתף בהפצת תורתו במגוון ערוצים? תוכלו ליצור עימנו קשר בטופס זה