מבית דרכי הוראה לרבנים

הרב מסייע כבר ב"שבעה"

כבר למחרת בבוקר, התקשר אליי גיסי ואמר שקהילה קדושה באחד המקומות בארץ מחפשת רב ושאל האם אני מעוניין. אמרתי שאשאל את מורי ורבי. הרב חשב ושאל האם נסעתי לקבר של הרב זצ"ל, והשבתי שכן. הוא אמר לי לקבל את ההצעה

מתוך הספר

אביהם של ישראל חלק חמישי

תגיות:

בשבוע ה"שבעה" של הרב זצ"ל הייתי בשיעור של מורי ורבי, שהוא צדיק מקובל ומפורסם, והרב אמר בשיעור שכדאי ללכת וללמוד תורה ב"שבעה" על הקבר הטרי וזה עושה נחת רוח מאוד גדולה לנשמת הצדיק. הרב הוסיף שהצדיק לא נשאר חייב ומחזיר טובה למי שעושה לו נחת רוח, אבל כמובן שזאת לא הסיבה להליכה, אלא כדי להחזיר טובה על כל מה שהרב עזר לנו וכן לגמול חסד של אמת.

ביום חמישי בלילה הלכתי לקברו הטרי של הרב מרדכי אליהו ולמדתי שם את הזוהר הקדוש ואת כל האור החיים הקדוש על פרשת השבוע והתפללתי על עם ישראל ועל הגאולה.

כבר למחרת בבוקר, התקשר אליי גיסי ואמר שקהילה קדושה באחד המקומות בארץ מחפשת רב ושאל האם אני מעוניין. אמרתי שאשאל את מורי ורבי. הרב חשב ושאל האם נסעתי לקבר של הרב זצ"ל, והשבתי שכן. הוא אמר לי לקבל את ההצעה.

ואכן, העניינים הסתדרו היטב ואנחנו ב"ה ממשיכים את דרכו של הרב לנסות לעזור לעם ישראל לחזור לאביהם שבשמים.

מעניין הדבר, שהגרעין התורני שבמסגרתו אני פועל, עשה את כל פעילותו בברכתו ועל-פי עצותיו של הרב זצ"ל.

שלח במייל
שלח בוואטסאפ
שתף בפייסבוק
צייץ בטוויטר

אולי יעניין אותך גם:

סיפורים נוספים

רפואה וחיים

ניתנה רשות לרב לרפא

הרופא אמר לי לבוא לביקורת בעוד שלושה חדשים. כשבאתי אחרי שלושה חודשים לביקורת, שוב לא היה לי כלום. אמר לי הרופא: אינך צריך לבוא יותר לביקורת. ואם חלילה יחזרו הכאבים, אתה כבר יודע למי לפנות….

שנות בחרותו

התמדה עצומה

בגיל שבע עשרה שנה בלבד סיים הרב את הש"ס בפעם הראשונה, ומאז עד סוף ימיו היה חוזר ומשנן את הש"ס מראשיתו לסופו.

טהרה

נס פך השמן

הרבנית שמעה ונדהמה: "איך אפשר לחלק לכל עשרות האנשים שיש כאן מאותו בקבוקון קטן?", אך הרב הרגיע אותה ואמר לה שיחלק להם עם כפית. זה עדיין לא יספיק, חשבה הרבנית, אבל לא אמרה דבר…

רוח הקודש

כרחם אב על בנים

אחרי לילות ללא שינה ובכיות והתייעצויות רפואיות, נסענו לרב מרדכי אליהו זצ"ל ואמרתי לו בבכי מה שהרופאים אמרו לי. הרב הסתכל עלי במבט כל כך טוב ואמר לי: אל תדאגי! לידה קלה, ושיהיה במזל טוב!

ילדים זו שמחה

כבוד ה' הסתר דבר

. "עם מכון פוע"ה התייעצתם?" הוא מייד שאל. "לא", ענינו. "תתייעצו אִתם", אמר הרב, ולחש איזו תפילה. אחר כך סיים באמירת "ברכה והצלחה"

דרכי הלכה

מתי אין הרב זוכה לסייעתא דשמיא

אלו שהיו קרובים אל הרב, לאורך כל השנים שעסק ברבנות והיה משיב תשובות לשואלים, ראו בחוש, שהפסיקה של הרב אינה רק תוצאה של עיון עמוק ויכולת ניתוח של כל הפרטים והצדדים

אתר הרב מרדכי אליהו

חפש סרטון, סיפור, או שיעור

צור קשר

מעוניינים לשלוח חומר על הרב? או להשתתף בהפצת תורתו במגוון ערוצים? תוכלו ליצור עימנו קשר בטופס זה