מבית דרכי הוראה לרבנים

עין ה' אל יראיו

כעבור חודש הגעתי לבית-החולים ביום שנקבע לי, שם צילמו לי את העין בסי.טי. והנה אני רואה את המומחה מסתכל עלי בתדהמה ואומר: "אין צורך בניתוח, הקרע הולך ונסגר. אבל אני לא מבין משהו. זאת לא אותה העין שראיתי לפני חודש?!".

מתוך הספר

אביהם של ישראל חלק חמישי

תגיות:

ביום שהרב זצ"ל נפטר עשו לי זריקה בעין. הייתה לי בעיה קשה עם הראייה, משהו נדיר, והעין כאבה לי מאוד. הביאו מומחה מיוחד לבית-החולים, והוא אמר לי שבארץ אין ניסיונות בטיפול במקרים כמו המקרה שלי, ולכן אני צריך לצאת לניתוח בחוץ-לארץ. הם הזמינו אותי להגיע חודש אחר כך, ואז הם יחליטו מי הרופא שינתח אותי והיכן.

לא היה לי עם מי להתייעץ, ולא היה ממי לבקש ברכה. הרב אליהו, שאליו הייתי כה קשור, נפטר ממש באותו היום. ניסיתי להרהר מה עלי לעשות, ונזכרתי שהרב אמר לי בשעתו ללכת בימי שישי לקבר של החיד"א ולהתפלל שם. הלכתי לציון של החיד"א, שהוא צמוד לציון של הרב, והתפללתי אצל שניהם. שם סיפרתי לרב שעומדים לנתח אותי בעין, וביקשתי שיתפלל עלי.

כעבור חודש הגעתי לבית-החולים ביום שנקבע לי, שם צילמו לי את העין בסי.טי. והנה אני רואה את המומחה מסתכל עלי בתדהמה ואומר: "אין צורך בניתוח, הקרע הולך ונסגר. אבל אני לא מבין משהו. זאת לא אותה העין שראיתי לפני חודש?!". הרופא ההמום שלח אותי הביתה בלי כל ניתוח, וביקש שאגיע אחת לחצי שנה לביקורת.

מאז הפטירה של הרב אני הולך לביקורת כל חצי שנה, ובכל פעם מבשרים לי שהכול הולך ומתאחה. ואני ממש תולה את ההיפוך במצבי בתפילה אצל הציון של הרב. אני מרגיש שהוא ממש מתפלל עלינו בשמים גם עכשיו.
(ר' עזרא ברנע, חזן בית-הכנסת "היכל יעקב")

שלח במייל
שלח בוואטסאפ
שתף בפייסבוק
צייץ בטוויטר

אולי יעניין אותך גם:

סיפורים נוספים

זריזות

שופר לא בא ברגל…

תמיד ידענו – שאם הרב אומר לא לדאוג, אני לא דואג… מרן הרב קיים את הבטחתו – הרב תקע בשופר בעבור אמי ורק לאחר מכן, מלא שמחה, עזב והלך.

ענווה

צחוק עשה לי אלוקים

פעם נשאלה הרבנית צביה אליהו שתחיה: מה הייתה תגובתו של בעלך הרב זצ"ל לאחר שהיה פועל מופתים או אחרי שהיה רואה את תגובת הסובבים לאותו מופת?

רפואה וחיים

פתאום קם אדם

רב הניח את ידו על ראש הילד ואמר: "ישלח דברו וירפאם". לאחר שלושה ימים הילד נעמד והתחיל ללכת. היה זה פלא גדול בעינינו!

ילדים זו שמחה

בנים ובני בנים

הלכתי לרב וסיפרתי לו שהרופאים לא נותנים לבתי סיכוי להתרפא, וביקשתי ברכה. אמר לי הרב: את עוד תראי ממנה נכדים ונכדות. היא תתרפא ותתחתן ותלד בנים ובנות בעזרת ה' !

מצודתו פרוסה בכל תפוצות הגולה

חושך ועלטה בבית הכנסת

פעם הגיע הרב להתפלל בליל שבת בבית כנסת גדול באחת הקהילות בחוץ לארץ. בשעת התפילה הבחין הרב, שאין ילדים בין המתפללים.

אתר הרב מרדכי אליהו

חפש סרטון, סיפור, או שיעור

צור קשר

מעוניינים לשלוח חומר על הרב? או להשתתף בהפצת תורתו במגוון ערוצים? תוכלו ליצור עימנו קשר בטופס זה